Kosmetyki naturalne

Cześć!

Właśnie dotarła do mnie paczuszka, którą zamawiałam przedwczoraj na iwos.pl

Nigdy jakoś nie interesowały mnie kosmetyki naturalne, ale gdy tak sobie leżałam przez te 3 miesiące to dużo o nich czytałam na blogach i chyba zacznę się przerzucać na te lepsze :)

DSC_0181


Żel do higieny intymnej  BIOLAVEN

DSC_0184 DSC_0186

15,99 za 300ml to troszkę, ale moje ciało zasługuje na lepsze traktowanie :) Żel jest rzadki i przeźroczysty. Pachnie cudnie słodkimi winogronami.


Chłodzący żel do skóry wokół oczu PLANETA ORGANICA

DSC_0188 DSC_0189 DSC_0190

Mam okropną skórę wokół oczu, okropne cienie pod oczami, mam cichą nadzieję, że ten żel chociaż troszkę mi pomoże. U jednej z blogerek przeczytałam, że jeszcze lepsze działanie jest, gdy żel jest przechowywany w lodówce. Mój zaraz tam powędruje sobie :) Żel ma jedynie 10ml pojemności, ale podobno wydajny. Zobaczymy. Cena to 22,99


Mydło Marsylskie z Prowansji

DSC_0192 DSC_0193

Mydełko kupiłam do mycia mojej wrażliwej twarzy. Wiele produktów mnie uczula :( „Osoby z wrażliwą i delikatną skórą mogą je stosować bez obaw o wystąpienie podrażnień” Się okaże. Przepięknie pachnie. Kosztowało 8zł


Gratis dostałam próbkę Balsam myjący do włosów z betuliną SYLVECO

DSC_0194 DSC_0195

Zaciekawił mnie, może w przyszłości zamówię pełnowymiarowy :)


DSC_0199To tyle jeśli chodzi o moje zakupy w tym sklepie. Jestem bardzo ciekawa jak kosmetyki będą się sprawować. A Wy miałyście może któryś z produktów?

BUZIAKI

7 uwag do wpisu “Kosmetyki naturalne

  1. nie miałam przyjemności używania tych kosmetyków :) Zgadzam się Z Tobą, że jeżeli chodzi o naszą skórę /ciało to nie powinniśmy żałować na siebie pieniędzy :)

    Lubię to

Skomentuj

