F&L BOX

Cześć!

Ostatnio kurier przyniósł mi paczuszkę z boxem od Face&look z kosmetykami HEAN :)

To mój pierwszy box. Zapłaciłam za niego 39,99 wysyłka jest darmowa. Paczka szła 2 dni. F&L ma w swojej ofercie parę boxów z wyłącznie polskimi markami kosmetyków.

DSC_0181

DSC_0182

DSC_0183


W pudełeczku znalazły się takie rzeczy:

Magazyn face&look  oraz  katalog kosmetyków HEAN

DSC_0194


Podkład Phenomenal

DSC_0195

Kolor 02 NATURAL, troszkę za ciemny jak dla mnie (koloru niestety nie można sobie wybrać i w każdym boxie jest ten sam) Jest rzadki, trzeba uważać bo może spłynąć z palców zanim nałożymy na twarz :/


Pomadka True Colour lipstic balm

DSC_0187

Cena w sklepie to 11,99. Kolor 402 Caramel, bardzo ładny. Podoba mi się strasznie zapach. Pomadka na plus :)


Cienie do powiek High Definition

DSC_0192

DSC_0191Cena w sklepie to 14,99. Kolor 406 Smokey Eye.Całkiem spoko, trzymają się praktycznie cały dzień bez żadnej bazy.


Baza pod cienie Stay On

DSC_0193Cena to 14,99. Jeszcze nie otwierana, nie potrzebuję jak na razie. Ale czytałam opinie, że bardzo dobra ;)


Maskara BIG ZOOM professional

DSC_019016,99 zł. Szału nie robi, ale nie jest najgorsza. Coraz bardziej się do niej przekonuję.


To mój pierwszy box f&l, ale na pewno nie ostatni, aczkolwiek marka HEAN jakoś mnie nie przekonała i więcej nie zagości u mnie w kosmetyczce. A Wy miałyście styczność już z tą marką? :)

BUZIAKI!


20 uwag do wpisu “F&L BOX

Skomentuj

