Wyzwanie książkowe

Cześć!

Na jednym z blogów znalazłam wyzwanie książkowe, pomyślałam IDEALNIE! :D Mam nadzieję, że podołam :)

20141218152148uid2518_108844

Może ktoś jeszcze podejmie wyzwanie? :)

A tak zupełnie z innej beczki to znalazłam taką akcję, że można wysłać komuś lub sobie kawę Prima zupełnie za darmoszkę, niestety wysyłać można wyłącznie za granicę, ja niestety nie mam rodziny ani znajomych poza Polską, ale Wy może skorzystacie :) klik

BUZIAKI!

42 uwagi do wpisu “Wyzwanie książkowe

  1. Jak dla mnie to wyzwanie genialne, szkoda, że aktualnie nie mam na to czasu :-( oj bardzo mało czytam, może po sesji się to zmieni :-D

    Bardzo mi miło! Oczywiście ze się nie obrazę! Wręcz Przeciwnie ;-)

    Lubię to

  2. Super wyzwanie :)) Ja sama chętnie wezmę w nim kiedyś udział :D Najcięższe będzie dla mnie zadanie, żeby przeczytać jakiś poradnik lub książkę historyczną lub polityczną :<
    Ale dam radę :D

    Lubię to

    • Czemu kiedyś? Już teraz działaj! :) Ja z poradników wybrałam sobie „Jak stać się szczęśliwym człowiekiem” Anny Kęski bo tak już od dłuższego czasu o tym myślałam. a z historyczną lub polityczną też będę miała problem :/

      Lubię to

Skomentuj

