Zlepciaki

Cześć!

Najgorszy czas minął, w końcu tak naprawdę wakacje się zaczęły. W poniedziałek i środę miałam jeszcze egzaminy zawodowe, ale poszło chyba dobrze :)

gv

Kupione za $4.51 na aliexpress. Jak je zobaczyłam to nie było możliwości żebym ich nie kupiła. Nie mam porównania bo to moje pierwsze pędzle, ale fajnie mi się nimi maluje, a włosie nie wypada.

gvjhbn

A w piąteczek trzeba się wyluzować :) shisha o smaku mięty i kruszonego lodu to nie był dobry pomysł, zapach przypominał maść z dzieciństwa do oklepywania o takim miętowym zapachu…może polecacie jakieś smaki? Natomiast Rubi Lager bardzo dobry :)

page

Niebieściutkie pazurki z lakierem Miss Sporty, pokochałam ten kolor :) Perry Miłosławski, smak gruszkowy czemu nie, alkoholu nie czuć, tak na skosztowanie fajny. Fortuna i mirabelka…jak zgniłą śliwka, nie polecam.

pf_1434656342

Przemek Kossakowski „Na granicy zmysłów” okropnie fajna książka. Przemek jeździ po znachorach, szeptunkach i innych ludziach, którzy leczą różnymi dziwnymi sposobami. Książka dla ludzi, którzy nie podchodzą do wszystkiego na poważnie. Mi strasznie się spodobała. Na jednym ze zdjęć również zdanie, które zapadło mi w pamięć „Nie oczekuj, a będzie Ci dane” coś w tym jest. No i znowu piwa…biedronkowe zawsze spoko :)

pf_1434702398Moje zakupy na e-glamour.pl

  1. Lakier Rimmel London o cukrowej fakturze, śliczniutki. Kupiony za 4,20 zł/
  2. Max Factor podkład oczywiście kolor za jasny bo nigdy nie potrafię trafić idealnie, ale mam też za ciemny…więc je łączę i jest ok. Kupiony za 15,60 zł.
  3. Woda toaletowa Revlon Charlie Silver 100 ml zapach troche jak mydło, strasznie mi się nie podoba. Kupiony za 9,50 zł.
  4. Próbka perfum Burberry Body zapach obłędny *.* Gratis

Z mojej strony to wszystko, piszcie co tam u Was chętnie poczytam jakie macie plany na wakacje bo ja na razie nie planuję nic :(

BUZIAKI!

8 uwag do wpisu “Zlepciaki

Skomentuj

